פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
מלחמות השיווק - הכבלים נגד הלווין: לא יהיה נוק אאוט
בראשית היה ערוץ אחד מיתולוגי, עם ספיח לא שגרתי של הטלביזיה החינוכית. אחר כך ברא משרד התקשורת את ערוץ 2 והפקיד את השידורים בידי שלוש זכייניות, ונתן רשיון לחברות הכבלים והלווין לרשת את הארץ לאורכה ולרוחב.
היו שאמרו שזה בזבוז להשקיע כל כך הרב באדמה, ממש שנים מעטות לפני פרוץ הלווין. אמרו, ולא ידעו שהאוצר שנטמן באדמה, יחזור כנכס כאשר הפס הרחב יחפש מסלול קיים אל כל בית בישראל. כניסת הכבלים היתה כניעה ללא קרב, בהיעדר אלטרנטיבה לשידור רב ערוצי.
כאשר סוף סוף פרץ הלווין, וחברת YES התחילה לגייס מנויים, פרצה המלחמה הראשונה של נגיסות הדדיות בבשר החי, ובמיוחד בבשר של חברות הכבלים שהפסידו עד כדי מחצית המנויים לטובת הלווין.
ועכשיו מגיע הקרב לשיא חדש: HOT, יציר הכלאיים שטרם סיים להתגבש, מול הטלביזיה בלווין, יוצאים בקמפיין ראש בראש:
הלווין מסתמך על סקר ידיעות אחרונות שהעניק להם יתרון בנקודות ברוב הקטגוריות. HOT מצידם מסתמכים על בחירת האקדמיה לקולנוע וטלביזיה המעניקה להם יתרון מוחץ בסעיף הספציפי של תוכן ישראלי.
מבחינת הלקוח, קרב הגלדיאטורים הוא חלק מן התוכן הקייצי והמהביל ששני הגופים מציעים לנו העונה. השאלה החשובה היא כמה דם יישפך, וכמה עולה כרטיס במקום טוב ביציע של האצטדיון כדי לחזות בקרב.
לכל זה כדאי להתייחס כמבוא לקרב האמיתי שמתחולל מאחורי הקלעים, הקרב על הטלפוניה: הכבלים רוצים לקחת נתח לבזק? בזק, באמצעות מימון YES, תיקח להם נתח משוק השידורים וכך הם ימשיכו במעגלים לנגוס אחד בזנבו של השני.
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
מלחמות השיווק - הכבלים נגד הלווין: לא יהיה נוק אאוט
בראשית היה ערוץ אחד מיתולוגי, עם ספיח לא שגרתי של הטלביזיה החינוכית. אחר כך ברא משרד התקשורת את ערוץ 2 והפקיד את השידורים בידי שלוש זכייניות, ונתן רשיון לחברות הכבלים והלווין לרשת את הארץ לאורכה ולרוחב.
היו שאמרו שזה בזבוז להשקיע כל כך הרב באדמה, ממש שנים מעטות לפני פרוץ הלווין. אמרו, ולא ידעו שהאוצר שנטמן באדמה, יחזור כנכס כאשר הפס הרחב יחפש מסלול קיים אל כל בית בישראל. כניסת הכבלים היתה כניעה ללא קרב, בהיעדר אלטרנטיבה לשידור רב ערוצי.
כאשר סוף סוף פרץ הלווין, וחברת YES התחילה לגייס מנויים, פרצה המלחמה הראשונה של נגיסות הדדיות בבשר החי, ובמיוחד בבשר של חברות הכבלים שהפסידו עד כדי מחצית המנויים לטובת הלווין.
ועכשיו מגיע הקרב לשיא חדש: HOT, יציר הכלאיים שטרם סיים להתגבש, מול הטלביזיה בלווין, יוצאים בקמפיין ראש בראש:
הלווין מסתמך על סקר ידיעות אחרונות שהעניק להם יתרון בנקודות ברוב הקטגוריות. HOT מצידם מסתמכים על בחירת האקדמיה לקולנוע וטלביזיה המעניקה להם יתרון מוחץ בסעיף הספציפי של תוכן ישראלי.
מבחינת הלקוח, קרב הגלדיאטורים הוא חלק מן התוכן הקייצי והמהביל ששני הגופים מציעים לנו העונה. השאלה החשובה היא כמה דם יישפך, וכמה עולה כרטיס במקום טוב ביציע של האצטדיון כדי לחזות בקרב.
לכל זה כדאי להתייחס כמבוא לקרב האמיתי שמתחולל מאחורי הקלעים, הקרב על הטלפוניה: הכבלים רוצים לקחת נתח לבזק? בזק, באמצעות מימון YES, תיקח להם נתח משוק השידורים וכך הם ימשיכו במעגלים לנגוס אחד בזנבו של השני.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.